Dohoda umožní, aby Golf Oil International, konkrétne skupina Hinduja Group, oslovila rodinu fanúšikov vo Veľkej Británii aj na celom svete, vrátane 325 miliónov divákov v Ázii, v ktorej Gulf vidí hlavnú oblasť svojho sústredenia so silnou prítomnosťou v Indii a rýchlo sa rozvíjajúcimi podnikmi v Číne, na Strednom Východe a Indonézii.
Prítomnosťou mazív Gulf vo viac než 110 štátoch na celom svete a na čerpacích staniciach v 25 štátoch a životaschopnému celosvetovému námornému podnikaniu, toto nové partnerstvo odráža zanietenie Gulfu, aby svojim zákazníkom nepretržite poskytoval pridanú hodnotu.
Richard Arnold, konateľ skupiny Manchester United Group, sa vyjadril:
“Manchester United a Gulf sa síce od čias svojho vzniku pred viac než 100 rokmi vyvíjali a prispôsobili, žiadny z nich nezabudol na svoje korene. Gulf sa neustále usiluje preukázať svoje hlavné hodnoty kvalitu, vytrvalosť a vášeň, čo sú princípy, ku ktorým sa hlási aj klub Manchester United.
“Gulf Oil International už nadobudol v športe rozsiahle skúsenosti a tešíme sa na našu spoluprácu, pretože svoje skúsenosti budeme môcť uplatniť aj vo futbale. Táto spolupráca nám umožní angažovať sa čoraz viac a oslovovať našich fanúšikov na celom svete, osobitne v Ázii.“
Frank Rutten, podpredseda spoločnosti Gulf Oil International, povedal:
„Gulf je v motoristických kruhoch vnímaný ako kultová značka, ale táto nová spolupráca je pre Gulf senzačnou príležitosťou na rozširovanie za hranice motošportového sponzorstva ako aj možnosťou úspešne pôsobiť na globálnej úrovni – prejavujúc ambície a snahu o rast tejto značky.
„Naše partnerstvo s Manchester United, rozhodne najslávnejším menom futbalu, spojí dve značky s neuveriteľným dedičstvom, ktoré sú hrdé na svoju najvyššiu výkonnostnú kvalitu a schopnosť načúvať prianiam svojich zákazníkov či fanúšikov v prípade Manchester United, a meniť ich na skutočnosť. S nesmiernym nadšením očakávame perspektívu spoločného napredovania.“